Użytkownik końcowy może poprzez dowolną przeglądarkę internetową wykonywać wszystkie czynności związane z :

  • utworzeniem dokumentu
  • dodaniem informacji do dokumentu
  • dodaniem załączników
  • podglądem załączników
  • akceptacją bądź przekazywaniem dokumentów
  • tworzeniem opisu merytorycznego i analitycznego do faktur
  • łączeniem dokumentów
  • delegowaniem zadań
  • przeglądaniem raportów
  • edycją Raportów
  • przeglądaniem kalendarzy
  • wyszukaniem dokumentów w archiwum
  • sortowaniem, filtrowaniem, grupowaniem obiektów
  • dostosowaniem widoku (np. zmiana kolejności kolumn)
  • korzystaniem z dedykowanych reguł walidacji i funkcji specjalnych

Urządzenia mobilne

Interfejs dla tabletów / smartfonów ma nieco inny wygląd. Menu zostało ukryte pod przyciskiem a ilość informacji dostępnych na widoku głównym siłą rzeczy musiała zostać ograniczona.

Interfejs jest dopasowany przez administratora do indywidualnych wymagań użytkowników. Użytkownicy z poza działu IT mogą również we własnym zakresie dopasować dla siebie Widoki.
Dostępne są wszystkie funkcjonalności wersji Web, włącznie z funkcjami specjalnymi które zdecydowanie przyspieszają opis merytoryczny i analityczny faktury.



   Zobacz film :   https://marketing.ingenes/web_interface


Created with the Personal Edition of HelpNDoc: What is a Help Authoring tool?