INGENES.E-Dokument pozwala na prowadzenie elektronicznej Księgi Jakości w której rejestrowane są :

  • wszystkie dokumenty związane z zaimplementowanym Systemem Zarządzania Jakością (np. ISO 9001)
  • opisy procesów, podprocesów, zasad, procedur itp. w formie przejrzystej bazy danych
  • dokumenty w trakcie edycji (tworzenie nowych wersji)
  • planowane i zrealizowane przeglądy dokumentów
  • planowane i zrealizowane audyty procesów zapewnienia jakości
  • zgłoszenia wyrobu niezgodnego
  • planowane i zrealizowane działania korygujące z przydziałem  Zadań


Oprogramowanie umożliwia :

  • zamodelowanie dowolnego procesu związanego z wprowadzaniem nowych dokumentów (np. Draft -> Do zatwierdzenia -> Zatwierdzony -> Opublikowany)
  • stworzenie bazy procedur obowiązujących, archiwalnych, w trakcie zmian
  • edycję dokumentów bezpośrednio z poziomu systemu
  • podpinanie załączników do formularzy
  • wersjonowanie dokumentów (archiwizację poprzednich wersji z możliwością przywrócenia jako aktualne)
  • tworzenie kart ewidencyjnych zmian (rejestracja dat przeglądów dokumentów i wprowadzanych zmian )
  • ustalenie czasu obowiązywania procedury i daty audytów (narzucenie daty wiąże się z wysyłką automatycznych powiadomień do osoby odpowiedzialnej za aktualizację dokumentu)
  • prowadzenie Rejestr Audytów


Zarówno struktura bazy jak i poszczególne formularze i procesy są ściśle dopasowywane do wymagań przedsiębiorstwa. Koniecznie zobacz rozdział Dostosowania.






























Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Create help files for the Qt Help Framework