INGENES.E-Dokument to narzędzie pozwalające na zamodelowanie własnych procesów biznesowych lub dostosowanie procesów gotowych do wymagań poszczególnych pracowników oraz specyfiki całego przedsiębiorstwa. System może znaleźć zastosowanie w wielu działach firmy.
Digitalizacja dokumentów i zautomatyzowanie wybranych operacji każdego procesu, wpływa na wyższą jakość pracy, lepszą kontrolę dostępu do danych i szybkość działań.

System pozwoli usprawnić pracę w obszarach takich jak :

  • Sekretariat (korespondencja przychodząca i wychodząca, kontrola obiegu, kancelaria, kalendarze nieobecności, zadania, bazy różnego typu, ...)
  • Administracja i HR (ewidencje, umowy, przydzielone zasoby, procedury, szkolenia, e-learning, czas pracy, ...)
  • Finanse (budżet, windykacja, faktury :  OCR, obieg, szybki opis, predekretacja, integracja z FK, E-Archiwum z szybkim wyszukiwaniem, ...)
  • Zakupy i logistyka (zapotrzebowania, zamówienia, zbieranie ofert, kompletowanie dokumentów FZ + PZ + CMR, ...)
  • Sprzedaż (zapytania, przetargi, wizyty, oferty, faktury, cenniki, promocje, massmailing, prognozy, zestawienia, ...)
  • Projekty (kontrola dostępu do plików, podgląd plików CAD/3D, kontrola etapu i budżetu, wersjonowanie umów, wykresy Gantta, ...)
  • Przetargi (ofertowanie, monitorowanie kontraktów, filtrowanie dokumentów, przypomnienia, ...)
  • Serwis i Obsługa klienta (historia klienta, sprawy i reklamacje, zadania, kalendarz, ewidencja samochodów i urządzeń, raporty...)
  • Inwestycje (zadania, etapy, kontakty, budżet, podwykonawcy, kompletowanie i szybkie odszukiwanie dokumentacji, ...)
  • Produkcja i montaż (ISO, realizacja zleceń, baza wiedzy i produktów, kontrola sprawności urządzeń, wprowadzanie nowych produktów, ...)
  • Sprawy techniczne (IT, ewidencje, zasoby, kontrola sprawności urządzeń, harmonogram przeglądów, gwarancje, zestawienia usterek ...)
  • RODO (rejestr uprawnień, rejestr czynności, rejestr podmiotów trzecich, wnioski nadania/usunięcia uprawnień, zgłaszanie incydentów, ...)
  • Badania (procedury, wyniki badań, harmonogram badań, audyty, baza wiedzy, ...)
  • Raportowanie (zestawienia prognoz i danych historycznych, bieżące wyniki przedsiębiorstwa, lejki sprzedaży, realizacja budżetu, ...)

INGENES.E-Dokument umożliwia łatwe tworzenie własnych procesów.

Wykorzystanie kreatora umożliwia szybkie zaimplementowanie zmian przez Administratora systemu lub przez konsultantów Ingenes.

Firma Ingenes może stworzyć dowolny, również nietypowy proces według wytycznych klienta.

Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Qt Help documentation made easy