Moduł służy do obsługi i raportowania zdarzeń serwisowych. Pozwala na:

  • zdefiniowanie obiegu zgłoszenia serwisowego przyjętego mailowo, telefonicznie lub przez witrynę www
  • organizację pracy serwisantów
  • rozliczanie klientów
  • tworzenie historii obsługi klienta i historii urządzeń

Umożliwia:

  • Prowadzenie ewidencji Umów serwisowych z klientami
  • Przyjęcie zgłoszenia
  • Przekierowanie zgłoszenia do właściwego pracownika zależnie od warunków (np. rejon, typ)
  • Wykorzystanie powiadomień poprzez e-mail / sms kierowany do pracownika / klienta.
  • Zapis Zadania w Kalendarzu Serwisanta
  • Kontrolę realizacji
  • Raportowanie zakresu prac i użytych zasobów
  • Wyświetlanie listy zasobów wraz z informacją na temat lokalizacji, specyficznych cech, dat przeglądów etc.
  • Archiwizacja powiązanej dokumentacji (np. protokoły odbioru)

Dostępne funkcjonalności :

  • Planowanie  przeglądów urządzeń
  • Obsługa gwarancyjna
  • Obsługa  kodów  kreskowych (np. nalepionych na narzędziach)
  • Lokalizację  urządzeń
  • Kalendarz pracy serwisanta
  • Umowy serwisowe
  • Magazyny urządzeń i  części
  • Indywidualne magazyny  serwisantów
  • Zarządzanie  zgłoszeniami serwisowymi
  • Definiowalny workflow do realizacji zgłoszeń serwisowych.
  • W integracji z modułem  Raportowanie tworzenie  raportów  związanych z historią  zgłoszeń
  • Baza wiedzy


W module możesz wykorzystać kalendarz Win lub Web. Dostępna jest również integracja z zewnętrznymi kalendarzami m.in. Outlook.

Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Full-featured Kindle eBooks generator