Serwis
Moduł służy do obsługi i raportowania zdarzeń serwisowych. Pozwala na:
- zdefiniowanie obiegu zgłoszenia serwisowego przyjętego mailowo, telefonicznie lub przez witrynę www
- organizację pracy serwisantów
- rozliczanie klientów
- tworzenie historii obsługi klienta i historii urządzeń
Umożliwia:
- Prowadzenie ewidencji Umów serwisowych z klientami
- Przyjęcie zgłoszenia
- Przekierowanie zgłoszenia do właściwego pracownika zależnie od warunków (np. rejon, typ)
- Wykorzystanie powiadomień poprzez e-mail / sms kierowany do pracownika / klienta.
- Zapis Zadania w Kalendarzu Serwisanta
- Kontrolę realizacji
- Raportowanie zakresu prac i użytych zasobów
- Wyświetlanie listy zasobów wraz z informacją na temat lokalizacji, specyficznych cech, dat przeglądów etc.
- Archiwizacja powiązanej dokumentacji (np. protokoły odbioru)
Dostępne funkcjonalności :
- Planowanie przeglądów urządzeń
- Obsługa gwarancyjna
- Obsługa kodów kreskowych (np. nalepionych na narzędziach)
- Lokalizację urządzeń
- Kalendarz pracy serwisanta
- Umowy serwisowe
- Magazyny urządzeń i części
- Indywidualne magazyny serwisantów
- Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
- Definiowalny workflow do realizacji zgłoszeń serwisowych.
- W integracji z modułem Raportowanie tworzenie raportów związanych z historią zgłoszeń
- Baza wiedzy
W module możesz wykorzystać kalendarz Win lub Web. Dostępna jest również integracja z zewnętrznymi kalendarzami m.in. Outlook.
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Full-featured Kindle eBooks generator