Moduł  pozwala na utworzenie Bazy wiedzy dla pracowników zawierającej wszystkie niezbędne informacje interesujących każdego pracownika procedur typu :

  • instrukcja p.poż.
  • instrukcja złożenia wniosku urlopowego
  • zgłoszenie usterki (urządzenia biurowego, maszyny itp.)
    oraz specyficzne dla poszczególnych działów jak :
  • wymiana części (dział serwisu)
  • instrukcje na temat pakowania (dział produkcji)
  • instrukcje obsługi oprogramowania (dział administracji)
  • obsługa sprawy związanej ze sprawą klienta (dział obsługi klienta)

Każda instrukcja zawiera informacje na temat okresu jej obowiązywania i powinna być okresowo weryfikowana.

Osoba przypisana do procedury jako odpowiedzialna otrzyma mailowe powiadomienie o koniecznym audycie.

Dodatkowo może zostać ustawione dla niej Zadanie przypominające na określonym priorytecie.

Baza procedur może być częścią Systemu Zarządzania Jakością.

Dostęp do poszczególnych procedur zależy od nadanych uprawnień.



Na temat procedur związanych z ISO przeczytać możesz w rozdziale Kontrola jakości

Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Single source CHM, PDF, DOC and HTML Help creation