CRM oparty na platformie INGENES to łatwe w użytkowaniu i kastomizacji narzędzie wspomagające działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta

w kontaktach z klientami, potencjalnymi klientami oraz dostawcami i podwykonawcami.


Pozwala na współdzielenie informacji z równoczesnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa i ochrony danych. Rozbudowany moduł administrowania uprawnieniami umożliwia bardzo precyzyjne określenie kto ma do czego dostęp. Uprawnienia mogą dotyczyć :

  • wszystkich rekordów danego typu (np. Dyrektor Handlowy będzie miał dostęp do wszystkich Ofert)
  • ściśle określonej grupy rekordów (np. Handlowiec będzie widział wyłącznie otwarte Oferty przypisane do niego - pole właściciel na karcie Oferty
    oraz wszystkie zamknięte Oferty przypisane do Klientów których jest opiekunem - pole stan na formularzu Oferty i pole Opiekun na karcie Klienta )
  • konkretnych pól (np. Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie widział wszystkie Oferty a bez szczegółów dotyczących kwot)


Dostępne funkcje:

  • Zmiana wyglądu kart Klientów i zakresu zbieranych informacji (dodawanie pól)
  • Historia kontaktów z klientem (rozmowy, maile, korespondencja papierowa, spotkania, umowy, oferty, zamówienia, utracone szanse sprzedaży, ...)
  • Aktualne informacje o współpracy (szanse sprzedaży w toku, oferty w przygotowaniu, oczekiwania, ...)
  • Planowanie pracy (planowanie wysyłek maili / dokumentów, planowanie rozmów telefonicznych, planowanie spotkań, ...)
  • Obsługa przetargów (zbieranie dokumentacji, ofertowanie, planowanie działań, integracja z platformami)
  • Prowadzenie sprzedaży rozciągniętej w czasie (massmailing, automatyczne przypomnienia o kontakcie, monitorowanie potencjalnych klientów zaniedbanych)
  • Przygotowanie i wysyłka Ofert z poziomu aplikacji (szablony, automatyczne uzupełnianie fragmentów, wysyłka jednym kliknięciem)
  • Konwertowanie Ofert do Zamówień i integracja z ERP
  • Obieg Zapytania ofertowego (pobieranie maili, cechowanie Zapytań, modelowanie ścieżki obiegu dla Zapytań, przypisywanie zadań do osób,...)
  • Baza produktów/usług (baza wiedzy o produktach/usługach, proces wprowadzania nowych, dystrybuowanie wiedzy, baza szkoleń, ...)
  • Kampanie marketingowe (budżetowanie, kompletowanie materiałów, dystrybuowanie działań do pracowników, ...)
  • Baza procedur obsługi klienta (podział na zagadnienia, e-booki, filmy, szkolenia, testy,...)
  • Kontakty z podwykonawcami (korespondencja, wyceny, terminy, historia współpracy,...)
  • Integracja z Outlook



Być może zainteresuje Cię również :   Moduł serwis, Baza wiedzy, Projekty, Szkolenia


Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Free EPub producer