CRM
CRM oparty na platformie INGENES to łatwe w użytkowaniu i kastomizacji narzędzie wspomagające działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta
w kontaktach z klientami, potencjalnymi klientami oraz dostawcami i podwykonawcami.
Pozwala na współdzielenie informacji z równoczesnym zachowaniem zasad bezpieczeństwa i ochrony danych. Rozbudowany moduł administrowania uprawnieniami umożliwia bardzo precyzyjne określenie kto ma do czego dostęp. Uprawnienia mogą dotyczyć :
- wszystkich rekordów danego typu (np. Dyrektor Handlowy będzie miał dostęp do wszystkich Ofert)
- ściśle określonej grupy rekordów (np. Handlowiec będzie widział wyłącznie otwarte Oferty przypisane do niego - pole właściciel na karcie Oferty
oraz wszystkie zamknięte Oferty przypisane do Klientów których jest opiekunem - pole stan na formularzu Oferty i pole Opiekun na karcie Klienta ) - konkretnych pól (np. Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie widział wszystkie Oferty a bez szczegółów dotyczących kwot)
Dostępne funkcje:
- Zmiana wyglądu kart Klientów i zakresu zbieranych informacji (dodawanie pól)
- Historia kontaktów z klientem (rozmowy, maile, korespondencja papierowa, spotkania, umowy, oferty, zamówienia, utracone szanse sprzedaży, ...)
- Aktualne informacje o współpracy (szanse sprzedaży w toku, oferty w przygotowaniu, oczekiwania, ...)
- Planowanie pracy (planowanie wysyłek maili / dokumentów, planowanie rozmów telefonicznych, planowanie spotkań, ...)
- Obsługa przetargów (zbieranie dokumentacji, ofertowanie, planowanie działań, integracja z platformami)
- Prowadzenie sprzedaży rozciągniętej w czasie (massmailing, automatyczne przypomnienia o kontakcie, monitorowanie potencjalnych klientów zaniedbanych)
- Przygotowanie i wysyłka Ofert z poziomu aplikacji (szablony, automatyczne uzupełnianie fragmentów, wysyłka jednym kliknięciem)
- Konwertowanie Ofert do Zamówień i integracja z ERP
- Obieg Zapytania ofertowego (pobieranie maili, cechowanie Zapytań, modelowanie ścieżki obiegu dla Zapytań, przypisywanie zadań do osób,...)
- Baza produktów/usług (baza wiedzy o produktach/usługach, proces wprowadzania nowych, dystrybuowanie wiedzy, baza szkoleń, ...)
- Kampanie marketingowe (budżetowanie, kompletowanie materiałów, dystrybuowanie działań do pracowników, ...)
- Baza procedur obsługi klienta (podział na zagadnienia, e-booki, filmy, szkolenia, testy,...)
- Kontakty z podwykonawcami (korespondencja, wyceny, terminy, historia współpracy,...)
- Integracja z Outlook
Być może zainteresuje Cię również : Moduł serwis, Baza wiedzy, Projekty, Szkolenia
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Free EPub producer