Karta klienta
Karta pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie informacje o kliencie / dostawcy / podwykonawcy. Jest definiowana podczas wdrożenia i może ulegać późniejszym modyfikacjom.
Dane grupowane są w obszary i zakładki. Listę pól, ich ułożenie, widoczność, sposób wyświetlania i wyróżniania, reguły walidacjil, oraz uprawnienia do podglądu i zapisu ustala administrator.
Karta kontrahenta może zawierać:
- informacje o firmie (NIP, adres, telefon, domena, adres e-mail, branża, wielkość, sposób pozyskania, opiekun, status, ...)
- informacje o osobach kontaktowych (imię i nazwisko, stanowisko, adres e-mail, telefon, ...)
- historię kontaktów (telefony, spotkania, korespondencja, ...)
- powiązane obiekty (Szanse sprzedaży, Oferty, Zamówienia, Reklamacje, Sprawy, Umowy, inne powiązane dokumenty, ...)
Przykładowa Karta kontrahenta
Na temat definiowania kart przeczytasz więcej w rozdziale Dostosowania formularzy.
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Create HTML Help, DOC, PDF and print manuals from 1 single source