System pozwala na zdefiniowanie nazwy kampanii, daty jest rozpoczęcia, daty zakończenia, określenie budżetu, przypisanie działań i badanie ich wyników.

Działania mogą polegać na :

  • przypisaniu różnych działań do poszczególnych użytkowników (np. planowanie kampanii) - system będzie przypominał o ich realizacji w zaplanowanym terminie, raport postępu może być przedstawiany w formie wykresu Gantta, wykresu słupkowego "postępu do celu" itp.
  • wygenerowaniu serii działań i przypisaniu jej do użytkownika lub grupy (np. telemarketing) - jednym kliknięciem możesz zaplanować rozmowy telefoniczne dla całej grupy klientów
  • masowej wysyłce korespondencji (np. newslettery, informacje o promocjach) - wyślesz setki maili jednym kliknięciem, a dzięki szablonom będziesz mógł szybko ponowić wysyłkę bez poświęcania czasu na ponowne redagowanie treści.


Kreator filtrowania skierować kampanie do określonej grupy klientów. Warunki filtrowania zapisane jako widok będą są bieżąco odświeżane dzięki czemu przy każdej kampanii masz dostęp do aktualnej listy klientów spełniających określone warunki.
Odfiltrowaną listę możesz dodatkowo podzielić np. pod kątem historii mailingu : ilości przesłanych newletterów, odpowiedzi itp.


Dział zakupów może przesłać zapytanie do wielu potencjalnych dostawców jednym kliknięciem, dzięki zastosowaniu funkcji massmailingu do przesyłania Zapytań ofertowych.


Przykładowe piętra lejka sprzedaży :


Created with the Personal Edition of HelpNDoc: News and information about help authoring tools and software